Értékesítési folyamat a Netiroda rendszerében

Mire jó az értékesítési folyamat?

Az értékesítési folyamat segítségével egy ügyfélnél, akár több értékesítési folyamatot is elindíthatunk és lekövethetjük annak fázisait, státuszát.

Miért fontos az értékesítési folyamat?

A kollégáknak könnyebb lekövetnie a feladataikat, nem fog elfelejtődni egy-egy ügyfél felhívása, meglátogatása, így növelhető a sikeresség és az ügyfél megtartása.

Hogyan működik az értékesítési folyamat?

Első körben létre kell hoznunk a folyamat státuszokat.

Ezek például:

  • Első megkeresés
  • Termék ajánlás
  • Ajánlat készítés
  • Szerződés készítés
  • Utánkövetés

 

Ezek után létrehozhatunk egy értékesítési folyamatot, ahol ki kell jelölnünk egy ügyfelet és egy kapcsolattartót.
Meg kell adnunk egy kezdő státuszt. A kezdő státusz fogja eldönteni, hogy a kapcsolattartónak mikor kell elvégeznie a feladatot. A mentéskor a kapcsolattartó azonnal kap egy naptári eseményt.

A feladat elvégzésével a kapcsolattartónak létre kell hoznia egy eseményt a feladat alapján és be kell állítania egy új státuszt a folyamathoz, ami meghatározza, hogy mikor kell a következő események megtörténnie.

További modulok

hand-drawn-mobile-application-icons-with-blank-paper-chalkboard
Értékesítési folyamat
Értékesítési folyamat a Netiroda rendszerében Mire jó az értékesítési folyamat? Az értékesítési folyamat...
Megnézem
Rendszer naplózás
Naplózás
Naplózás a Netiroda rendszerében Mire jó a naplózás? A naplózás a folyamatok nyomonkövetésére szolgál,...
Megnézem
Számlázási cégek kezelése
Számlázási cégek kezelése
Számlázási cégek Mire szolgál a számlázási cégek modul? A számlázási cégek modul lényege, hogy több cég...
Megnézem
Jogosultságok kezelése
Jogosultságkezelés
Jogosultságkezelés Mire szolgál a jogosultságkezelés? A segítségével megadhatjuk, hogy melyik felhasználó...
Megnézem
Felhasználók kezelése
Felhasználókezelés
Felhasználók kezelése Mire szolgál a felhasználók kezelése? A felhasználók kezelése segítségével hozhatjuk...
Megnézem
Top view of concentrated middle aged businessman dressed in formal suit, sits at work place, surrounded with many documents, holds smart phone, reads news online or makes transactions, check email
Főbeállítások
Beállítások a Netiroda rendszerében Milyen beállítási lehetőségek vannak? A rendszer főbb beállításaiban...
Megnézem
customer-relationship-management-concept
CRM / Ügyfélkezelés
Ügyfélkezelés a Netiroda rendszerében Mi a CRM? A Customer Relationship Management (CRM) rendszer az...
Megnézem